Tenderconsult

Niemand heeft ooit gezegd dat inschrijven op (Europese) aanbestedingen makkelijk is. U moet namelijk zowel strategisch, commercieel als juridisch goed handelen. Toch weerhoudt het er veel bedrijven niet van om mee te dingen naar opdrachten van de Nederlandse overheid. Een MKB-er kiest wellicht één of een aantal opdrachten per jaar uit om op in te schrijven, een groot bedrijf heeft vaak een tenderdesk die ‘aan de lopende band’ inschrijven op (Europese) aanbestedingen.

Het secretariaat van Nefemed is ondergebracht bij Wissenraet van Spaendonck. Wissenraet van Spaendonck behartigt de belangen van meerdere branche-en beroepsorganisaties. Omdat wij weten dat niet alle aanbestedingen zonder slag of stoot verlopen bieden we u dit voorjaar de mogelijkheid om een aanbestedingsvraagstuk waar u mee worstelt voor te leggen aan de aanbestedingsexperts van Appeldoorn Tendermanagement.

Tenderconsult, what’s in it for me?

Tijdens het Tenderconsult zullen de aanbestedingsexperts van Appeldoorn Tendermanagement uw vraagstuk individueel behandelen. U bent vrij om zelf een aanbesteding gerelateerd vraagstuk aan te dragen. Bijvoorbeeld een vraagstuk dat te maken heeft met het stellen van vragen, het schrijven van kwalitatieve stukken of de beoordeling van uw inschrijving. Het vraagstuk kan gaan over een specifieke tender of over een probleem waar u bij meerdere (Europese) aanbestedingen mee te maken heeft gehad. U mag ervan uitgaan dat de aanbestedingsexperts zich vastbijten in uw probleem. Zij geven u een analyse van de casus en een praktisch advies om te zorgen dat u nog succesvoller in kunt schrijven.

Aanmelden

We organiseren twee dagen waarop de Tenderconsults plaatsvinden: woensdag 29 maart en donderdag 6 april bij Appeldoorn Tendermanagement te Maarssen.

U kunt zich direct aanmelden voor een Tenderconsult door een mail te sturen naar aanbestedenkanbeter@wispa.nl. Er is plaats voor een beperkt aantal deelnemers, wees er dus snel bij. Een Tenderconsult duurt maximaal 2 uur. De bijdrage voor een Tenderconsult is €250,- excl. BTW.

Na uw aanmelding verzoeken wij u om uw vraagstuk op max. één A4 te omschrijven. Deze omschrijving en eventueel noodzakelijke achtergrondinformatie kunt u sturen naar aanbestedenkanbeter@wispa.nl.

Terug naar het overzicht